Alla inlägg den 12 november 2006

Av Johanna - 12 november 2006 15:12

...över allt. Hoppas att jag inte är den enda som "bara ska prova" och sedan sitter man där med ett otal provlappar i varierande storlek.. Sparar dem i hopp om att få någon lysande ideé om vad man skulle kunna använda dem till, för en del är rätt fina.. nu är ju inte alla lappar med på bilden, men ni förstår andemeningen :) I övrigt är det ju farsdag idag, och det är jag som fixar middagen... paket (kofta), och kort ligger färdiga, ska duka lite extra fint, göra en nötkolapaj och, ja, själva middagen... det räcker väl? jaaa...menar väl det. har varit lite duktig och städat/rensat bland garnerna.. nu menar jag absolut inte att jag har slängt garnet, icke! men organiserat och lagt allt på "sin plats".. vuxenpoäng? Imorgon måste jag städa sovrummet... bombnedslag..

Ovido - Quiz & Flashcards