Direktlänk till inlägg 16 maj 2007

#!!

Av Johanna - 16 maj 2007 17:38

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1071295,00.html 

kolla! :) ! det är fler än jag som har reagerat på det där med The Ark! åååh vad glad jag blir, hoppas de får sig en riktig smäll på fingrarna så att de börjar producera lite EGEN musik istället.  för som sagt, de skulle säkerligen vara kanonbra om de bara gjorde sin egen grej. Om länken inte funkar så är det från Aftonbladet och artikeln lyder som följer:


"Bowie + The Ark = sant?
  Ja, så är fallet på David Bowies hemsida.

   Dagen efter schlager-EM la David Bowies webbredaktör ut ett inlägg under rubriken ”Bowies inflytande på ESC är uppenbar”.
  Där pekas ”The worrying kind” ut som slående lik Bowies ”Quicksand”. Hemsidan hade fått en mängd e-post efter sändningen.

Gillar Bowie
  Textraden ”Just a mortal with potential of a superman” är en klar referens till Bowie och pekar på att det handlar om mer än tillfälligheter, skriver redaktören.
  Att The Ark gillar Bowie är dock ingen hemlighet.
  – Huvudsakligen inspireras vi av de brittiska glamrockarna från 70-talet. Roxy Music, David Bowie och några av de bortglömda banden från glamrockeran, säger Ola Salo till sajten eurovision.tv"

haha, på dem bara!!  ;) :)


 
 
JessicaL

JessicaL

17 maj 2007 21:44

Tjusiga blommor du hade på din Hoya Pachyclada! Såg det i ett tidigare inlägg.
Mvh, JessicaL

http://hoyor.ifokus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

"

Av Johanna - 13 juni 2007 18:42

sådärnågonting. Tillbaka från stan, var inne på ännu en körkortsteorilektion, och passade på att träffa en go' vän och fika lite innan. behöver jag ens säga hur enormt skönt det var att sitta i solen nere vid sjön, med en smarrig glass? :) jojo, ...

!!!

Av Johanna - 8 juni 2007 10:10

jag har fått LÖN!!!!!!!!!! pengar pengar pengar!!! :D hihi! jag är bara så glad! herregud....den här första lönen blev på mer än vad jag har haft i TOTAL inkomst under ett helt år.. hur galet är inte det?   och om ett par timmar börjar min arbetsve...

Av Johanna - 7 juni 2007 14:36

jao...nu har jag haft min första körlektion. 40 minuter går väldigt fort!! helt plötsligt säger hon bara "jaha, nu ska vi göra en övning till innan vi kör tillbaka", då kändes det som vi/jag hade kört i en kvart ungefär.. Nej, men det gick väl OK, u...

&

Av Johanna - 6 juni 2007 10:49

jag vill ha mitt körkort NU!!! suck... det känns som att det nog kommer gå bra med det hela, men jag blir så frustrerad...varför har jag inte gjort det här innan? Jaja, inte mycket att göra åt nu, antar jag. Igår var teorilektion nr 3, imorgon är kö...

Av Johanna - 4 juni 2007 10:19

jaha, det var den arbetsveckan! ;) nu är det helg. Det var en hel del haverier (som vanligt då), men gick väl ändå OK.. om inte annat är sällskapet roligt. I lördags stod vi still i runt 4 timmar, så det blev en del dötid där.. och nu i veckan komme...

Ovido - Quiz & Flashcards