Alla inlägg den 2 september 2006

Av Johanna - 2 september 2006 18:22

det går framåt med det hemliga projektet! :-) men farao vilket jobb... man får räkna och räkna och räkna.. tillslut började jag skriva upp på papper antal maskor och så vidare, det hjälpte mycket.. om den inte blir klar ikväll, så blir den nog det imorgon, tror jag..

Av Johanna - 2 september 2006 13:28

plockade för första gången på ett antal år fram virknålen igen.. virkade en liten provlapp först, sen blev det dessa pulsvärmare... ha, och jag vet..pulsvärmare hit och dit.. men nu har jag i alla fall 2 par till mig själv att välja mellan..:-) har klurat ut ett nytt projekt också, men det får vara hemligt tills det är färdigt, är nämligen lite rädd att det ska gå åt skogen, eller att jag tappar tålamodet.. men jag kan ju säga så mycket att det inbegriper virkning och mitt gråa favoritgarn..:-) annars inte mycket...I Hoyaväg kan jag säga att jag verkligen behöver stöd till ett par... Vitensis speciellt, den är helt desperat efter någonting att klänga på. Imperialis har börjat växa, och jag börjar bli lite stressad över att inte hinna skaffa stöd innan den blir ohanterlig.. Caudata nr. 2 (som jag förresten har luskat ut har vita blommor), har nu dukat under för sin egen tyngd och är nu förtiden en ampelhoya..:-/ inte riktigt vad jag tänkt mig, men det får gå. Tror dessutom att knopparna på Multifloran håller på att slå ut nu...:-)

Ovido - Quiz & Flashcards