Alla inlägg den 5 september 2006

..

Av Johanna - 5 september 2006 12:29

sådär...nu är mitt hemliga projekt färdigt, gånger två faktiskt. Två mössor blev det, en grå/grön och en i två olika rosa toner och grå, så klart. Blev klar med min rosa mohairhalsduk igår också... hade gärna haft den lite längre, men hade bara ett nystan av det garnet. får ta lite bilder senare.. letar efter ett nytt projekt nu, gärna lite större. Inte gigantiskt som en tröja eller så, men lite större. tycker att det är både lättare och roligare att virka än att sticka, så virkning blir det i alla fall.. I övrigt inte mycket.. går här och väntar, nästa vecka på torsdag är det dags för operationen..tiden går fort. Hoppas att allting går bra, men det gör det säkert.. och på måndag är ska jag in på sjukhuset för lite förundersökning, och besök på Dagskirurgiska enheten.. mycket är det.. men det är bara att göra det, och tänka på att så här dags om ett par veckor kommer jag att vara pigg igen...:-) frisk till och med! vem hade kunnat ana... har, om man tänker efter, inte varit helt frisk på ett par år. ibland är man inte helt smart. I vilket fall, det är lite mer än en vecka kvar, så det behöver jag inte tänka på ännu.

Ovido - Quiz & Flashcards