Alla inlägg den 7 maj 2007

Av Johanna - 7 maj 2007 14:43

ah...tillbaka från den första arbetsdagen! började vid halv 8 tiden imorse och slutade nu vid 14.. Kort skift, säger ni, och det är det ju, men det ordinarie börjar liiite tidigare än så :) Imorgon ska jag stiga upp vid 4, senast... ouch!


kunde såklart inte sova så bra inatt, kunde inte sluta tänka "det här klarar jag ALDRIG!", men...det gjorde jag! ha, det ni! lilla jag klarade av min första dag på ett sågverk så pass bra att jag vill tillbaka imorgon. det kommer nog gå bra... ska lära mig så mycket som möjligt nu under de kommande två "prova på veckorna" så att de som bestämmer tycker om mig och vill ge mig en riktig provanställning..

men det klarar jag va? :)


ha...nej, men det var spännande, jobbigt och roligt.. människorna var snälla och pedagogiska, så det kändes faktiskt bra.. Provade på att köra maskinerna ett tag i kantverket, och JÄKLAR vad det går undan! gud i himlen... första gången satt jag i heta stolen bara ett par minuter, kände verkligen hur pulsen steg.. Men sedan när jag kom upp i tredje försöket så började jag få lite koll på de tusen miljarder knapparna och så...


så så är det med det... får se hur jag känner imorgon när jag har gått upp vid 04.00..ha

Ovido - Quiz & Flashcards