Alla inlägg den 12 maj 2007

""

Av Johanna - 12 maj 2007 12:46

oj, är det helg? och jag överlevde första arbetsveckan? ja, faktiskt!

förra söndagen tänkte jag att det aldrig skulle gå väl, och det var nog lika bra att ge upp med en gång.. Ha, sedan började jag - och de tankarna fortsatte .. Men sedan i onsdags så gick det över mer och mer, men nu känner jag verkligen att det här är någonting jag kan klara. inte illa, va?

lilla jag som gick estetisk och ALDRIG haft ambition om att jobba inom industri klarar av att jobba på ett sågverk... måste erkänna att jag är riktigt stolt över mig själv.. Det gick ju! känner lite "det var som fan "  

människorna som arbetar där är snälla och roliga, och "mitt" skift som jag kommer att jobba med på riktigt sedan, är nog det bästa skiftet ändå.. :) kommer sakna en person från det skiftet jag går med just nu, men annars så... hon har verkligen tagit hand om mig, och sett till att det inte har blivit för mycket på en gång.. Sedan är hon rolig också, och det hjälper det med ;)


i helgen blir det nog inte mycket gjort, annars. Måste nog in till stan imorgon, behöver byxor och ett gäng tröjor till jobbet. (får inga riktiga arbetskläder förrän jag är anställd, och det är ju MINST en vecka iväg..om de nu vill ha mig)


så så är det med det hela.. nu ska jag surfa runt och räkna ut vad jag ska köpa med första lönen! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards