Alla inlägg den 18 oktober 2006

Av Johanna - 18 oktober 2006 11:46

så, nu har jag laddat upp mitt ett foto i timmen- projekt.. fotona är från igår, men det kändes inte aktuellt att ladda upp dem mitt i natten :) Har haft lite problem med ordningen och hur man laddar upp dem i allmänhet, så här kommer de, men i bakvänd ordning! det får ni ha överseende med ;)kl 01: dags att sova...kl 24: sista minuterna av MASH på tv :) Tycker om den serien, vem kan motstå...kl 23: sitter och improviserar lite virkning, samtidigt som det är Absolutely fabulous på tvkl 22: liten musikstund :) Det blev lite cave, och lite bird..kl 21: top model.. ha, ja, det är lite billigt, men himla roligt..kl 20: dokumentär på tv om kvinnor som gifter sig med mördare/ kriminella i fängelserkl 19: tittar på garner på internet och drägglar.. Dr Phil brusar i bakgrundenkl 18: Dags för hundpromenad, innan det blir alltför mörkt.. kl 17: fortsätter med i-cordar, börjar lära migkl 16: läser om i-cordar på internet, och sätter igång att övakl 15: liten mitt-på-dagen-promenad med Thea ned till skogenkl 14: "Vänner" på tvkl 13: virkar en kant runt omkring min nystickade sjal.. väldigt fluffig blev den, och höstiga färger..kl 12: översätter mönstret till Booga bag, en tovad väskakl 11: förmiddagskollen på nätet..

Ovido - Quiz & Flashcards