Alla inlägg den 21 oktober 2006

ha!

Av Johanna - 21 oktober 2006 10:23

först ska jag bara säga, att min ansökan om ekonomiskt bistånd gick igenom, så nu har jag mer än 84 öre i förmögenhet...men det var inte det jag egentligen ville säga! ha.. för att fira beställde jag lite garn från handpaintedyarn.com, de har helt fantastiska, BILLIGA, handgjorde garner.. hittade inte hur många dagar man hade på sig att betala, så jag skickade ett mejl till dem och frågade.. svaret blev, förutom "no hurry" "Knitters are quite delusional about yarn, but they pay well" LOL! ha...skön kille..det är ju sånt som gör att man vill beställa från dem fler gånger. fast den här beställningen får väl komma hit först :) annars ingenting speciellt den här helgen heller. har börjat virka mormorsrutor, vet inte vad jag ska ha dem till dock... men det är skönt att ha någonting att göra.

Ovido - Quiz & Flashcards