Alla inlägg den 29 oktober 2006

.

Av Johanna - 29 oktober 2006 20:00

idag föll den första snön... eller ja, såg inte något snöfall, men när jag klev upp ur sängen i förmiddags var bitar av gräsmattan täckt av snö.. trodde knappt det var sant, men det är väl vinter nu, då då. Det är ju trots allt den 29 oktober, snart november.. annars...tja, väntar en del paket i veckan, bland annat ett par böcker jag har beställt, så det ser jag fram emot.. och imorgon ska jag in till AF och träffa min personliga handläggare för första gången..får se hur det går, men antagligen utan något drama..Förut när jag bar upp min nya H. Pachyclada hittade jag någonting intressant mellan bladen.. (nej, inga odjur;)) bladverket närmast krukan är så tätt att jag inte hade sett någonting...men jojo, längst där inne låg det kvar förtorkade blommor :) det måste ju vara ett bra tecken! att den har blommat förut, menar jag..

Ovido - Quiz & Flashcards