Alla inlägg den 19 oktober 2006

Av Johanna - 19 oktober 2006 16:37

vi kommer faktiskt iväg!! med chokladcirkeln, menar jag :) det var som attan... den 25-26 november ska vi bo i stuga på Hönö :) det ska verkligen bli kul... träffa det "gamla gänget" igen. ah! spännande!

Av Johanna - 19 oktober 2006 12:07

.. jojo, andra gången på social förvaltningen, börjar bli stammis.. Lämnade in mina ansökningsblanketter (om ekonomiskt bistånd), och de andra papprena de ska ha, sedan pratade vi en del om vad jag har för ansvar, och vad de har för ansvar... Kvinnan jag träffade idag blir tydligen min ordinare handläggare, den förra var ju "bara" vikarie. Men hon verkar helt okej, hon berättade mer om vad jag kan räkna med och inte, helt enkelt mer om systemet, och det är ju faktiskt jättebra att veta..Så nu håller jag tummarna tills beskedet kommer på posten, denna veckan blir det ju inte, men början av nästa vecka.. annars inget nytt direkt.. håller på att planera en liten resa till Göteborg med chokladcirkeln, men det är precis i startgroparna så det finns inte mycket att säga om det.. förutom att det vore väldigt roligt!

Ovido - Quiz & Flashcards