Alla inlägg den 6 januari 2007

*-*

Av Johanna - 6 januari 2007 12:43

sådär, ja... bara ett par kommentarer först1, har uppdaterat min profil, den är något längre nu, men vet inte riktigt om den är mer hjälpfull..2, varför skriver jag aldrig rubriker? ja, du.. orkar inte sitta och vara fyndig varje gång, och vill heller inte ha bara dagens datum, så det får bli lite tecken och grejor..då har vi rett ut det ;)Idag är en spännande dag.. idag får vi smaka på surdegsbrödet jag bakade igår.. Har gjort det förut, men det är spännande ändå...Tycker om att göra det, långsamheten och förväntan. Det tar ju ändå 4 dagar från det att man gör själva surdegen tills man kan äta det.. ha, och ett roligt uttryck som hör till "mata surdegen".. kanske bara är jag, men det låter lite roligt sådär :) På tisdag ska jag in till stan, först AF, och sedan träffa en vän.. lite smått nervös för hur det ska gå med fikande och sådär, vill inte stoppa i mig socker nu när det har gått så bra... Och, har gjort dessa pulsvärmare..tänkte bara visa dem. Garnet är Opal regnbåge, stickade på 2,5 mm efter eget huvud.. tja, pulsvärmare är kanske inte så svåra att göra, men ändå. Blev rätt fint.. och det är defenitivt det finaste av de 3 opal jag beställde innan jul. (de andra var feelings och påfågel).. De är lite tunna kanske, men tänker mig att de blir bra framåt vårkanten.

Ovido - Quiz & Flashcards