Alla inlägg den 10 januari 2007

-.

Av Johanna - 10 januari 2007 11:35

igår var en händelserik dag, faktiskt... till skillnad från alla andra dagar, menar jag. Var inne på AF på förmiddagen, inget speciellt med det.. det händer sällan någonting när man är där, ju. Hittade ett jobb att söka i en bokhandel, så på eftermiddagen lämnade jag in en ansökan live..tror inte jag får det, hon tyckte nog att jag var för ung, men man måste ju försöka. Vore trevligt att jobba där. Sedan har jag bestämt mig för att söka till en kurs som börjar i höst, skickar in ansökan i slutet av veckan.. tänker inte säga så mycket mer, i fall jag inte kommer in... låter kanske fånigt, men det struntar jag i... Idag inte mycket, hittade ett annat jobb att söka, ska fortsätta med ett annat litet projekt.. det är det...

Ovido - Quiz & Flashcards