Alla inlägg den 21 januari 2007

..,

Av Johanna - 21 januari 2007 16:25

ah, äntligen är strömmen tillbaka.. *host* nu var den i och för sig bara borta ett par timmar idag, men ändå ;) Vi har klarat oss utan strömavbrott länge nu, minns med fasa de 10 dagarna efter Gudrun när strömmen var borta :/ Det finns de som säger att livet blir så mycket enklare när man tvingas leva strömlöst, och visst, på sätt och vis. Men! är det en sak jag inte klarar av att vara utan så är det toa.. bland det värsta jag vet är utedass.. ryyss...eh, ja. Nu i veckan händer det en del, dels ska jag en sväng till doktorn, dels ska jag imorgon ringa soc igen.. för pengar.. har inte ansökt om ekonomiskt bistånd sedan i november (är inte berättigad till a-kassa pga ålder), och nu är det tomt i kassan... Har varit ett bra tag, men av någon anledning drar jag mig för att ta kontakt med dem. Inte för att jag skäms eller så, mest för att..nej, vet inte varför faktiskt.. Det första jag ska göra för pengarna, om de nu beviljar ansökan, är att klippa mig! har inte gjort det sedan juni i förra året, gissa om det är risbuske..i övrigt vet jag inte riktigt..har gjort en hel del kort nu på sistone, det är ju lite bra att ha ett lager. Väntar fortfarande på de mönstrade papper jag beställde på nätet (för de sista pengarna)... beställde förra fredagen, så nu är det verkligen dags för dem att komma!! jag vill ha dem... jao..ni får väl ha det så bra där ute..

Ovido - Quiz & Flashcards