Alla inlägg den 28 januari 2007

Av Johanna - 28 januari 2007 19:46

ja ni, denna helg blev inte gjort mycket.. Det var kulturnatt i stan i lördags, men åkte inte in.. lockade inte så mycket. vet däremot att det var några från gamla klassen som skulle träffas och ev. svänga förbi VDK, men vet inte om det blev någonting av det.. Även om jag är rätt nyfiken på vad alla gör såhär nästan ett år efter studenten, och hoppas att de alla har det bra, så ville jag faktiskt inte åka in.. har mest gått och väntat...och väntat och väntat och väntat!! På mitt besked från soc, naturligtvis.. VARFÖR kan de inte dela ut post på helgerna också :/ det är ju inte precis som att det INTE finns människor som skulle vilja jobba :) även om det är på helger ;) så nu hoppas jag att det vita lilla kuvertet kommer imorgon, så jag slipper våndas en dag till! nästa helg däremot! Då kommer en av mina bästa vänner ned och hälsar på oss, det ska bli jättekul :) sitter och försöker få tag på vän nr. 2 så att vi kan planera lite granna... de är ju i stan, men jag som bor utanför och har problem med bussar osv behöver veta i förväg hur det blir... sedan ligger det i min personlighet också..vill gärna ha det lite planerat och veta hur det ska bli. Menar inte militant, men liiite i alla fall..

Ovido - Quiz & Flashcards