Alla inlägg den 10 februari 2007

,.

Av Johanna - 10 februari 2007 10:53

hör och häpna- jag GÖR någonting idag! :p jojo, jag har faktiskt saker att sysselsätta mig med. Nu menar jag inte, innan ni blir alltför exalterade, att jag har fått jobb.. Men jag söker! ett antal till och med, och en massa semestervikariat och grejor också... Och ett par utbildningar som ska börja till hösten, och ställt mig i bostadskö och... ja, ni förstår, det är fullt upp.. Men allting tar så lång tid, det är nästan liiiite frustrerande.. sista ansökningsdagen för utbildningarna jag tittar på är den 15 maj. i MAJ! förstå då hur lång tid det kommer att ta innan man får besked, och hur lång tid det tar innan den drar igång i Augusti, det är ju en mindre evighet.. så tills dess måste man likväl hitta någonting att göra om dagarna, ju. Får se hur det blir..ska in till AF på tisdag, får prata lite med henne om det.. Det mesta man hör om AF är negativt, och med rätta, men min handläggare är faktiskt jättebra.. Sedan är det ju inte hennes fel att systemet fungerar som det gör.. Ska se om de inte har en syo att prata med också, när jag ändå håller på..Så det är väl det jag gör nu det närmsta..

Ovido - Quiz & Flashcards