Alla inlägg den 16 februari 2007

,.

Av Johanna - 16 februari 2007 14:18

så, nu har jag tagit ett par bilder. Har dock inte lekt med dem ännu, bestämde mig för att städa upp först.. vet att det finns många som det inte spelar någon roll för, men för mig är det svårt att försöka vara kreativ när det är jättestökigt runt omkring.. Så jag har plockat och fixat, dammsugit, vattnat växterna, sorterat papper och ställt undan. NU kan jag börja leka... (vuxenpoäng?)paketet med blommorna och banden och det är från Stämpelgården, snap-stampsen är från KT crafts.. det slog mig verkligen hur stora medium är när jag öppnade paketet! men det kanske bara är för att man jämför med mini? Storlekarna är alltså mini, small och medium.. Medium är 1,27 cm höga, small är 0,6 cm och mini är endast 0,3 cm.

.

Av Johanna - 16 februari 2007 12:08

när jag gick upp i morse? AH! den okristliga timmen 07.00 jösses amalia, det är man ovan med.. Sedan slog det mig när jag satt och åt frukost, att jag faktiskt brukade gå upp 05.45 när jag gick i gymnasiet. Aj. Nåväl, nu är jag hemma igen.. Var inne på AFs rekryteringsmässa för vård/omsorg. Lämnade ansökan och tittade runt bland utbildningar, lite sådär i allmänhet. Nästa fredag är det en mässa för alla unga under 25 som vill ha jobb, massa företag som kommer dit och vill anställa... dit ska jag!! de VILL ha unga! :) Men vi får se lite, för på tisdag nästa vecka ska jag ju prata med en kille på kommunen om praktik, och förhoppningsvis får jag ju en sådan... MEN, även om jag får det så är det max 1 månad, och då är man ju tillbaka där man började, så det är nog lika bra att gå på den där jobbmässan i alla fall.. märks det att jag kommit igång? ;)Hittade ett par muggar på Åhlens som jag måste ha, de har nästan precis samma mönster som ett fat från 50-60 talet jag har.. lite roligt sådär, och de kostade bara 20 spänn styck, till och med jag har råd med dem.. postmannen var generös idag, förresten.. mitt paket från KT crafts kom (snap-stamps i 3 storlekar), och ännu ett från Stämpelgården.. stämpelgården måste jag rekommendera å det varmaste!! på riktigt, de är jättetrevliga, och snabba som små illrar.. det kommer bild på godiset senare, men jag måste få leka lite med det först..

Ovido - Quiz & Flashcards