Alla inlägg den 22 februari 2007

*-*

Av Johanna - 22 februari 2007 13:58

tänkte bara visa ett par grejor, när jag ändå håller på.. första bilden är ett par små kort, 10*5 cm kanske.. De är väl inte riktigt klara, men det är sådana som är bra att ha liggandes.. Som man bara kan ta i farten, om man behöver ett kort akut.. Kortet med små fåglar på är till en vän som fyller år nästa vecka, tror det kommer passa henne bra.. Sedan har jag gjort om en mapp och en kalender, också.. Var så enormt trött på att släpa runt på den fula, blåa AF-mappen när jag skulle på olika möten, så jag köpte en vanlig rosa plastmapp på Timarii och gjorde om. Satte ditt 2 stycken loopy brads och hängde en liten skylt från dem, lätt att byta ut om man tröttnar :) Kalendern blev sådär, framsidan inte så bra, men baksidan tycker jag om. Det är också den som är på bilden. Texten är skriven med mina nya, fina, mini-snapstamps.. Ni kan väl er rockhistoria? ;) Det är (så klart) ett citat från David Bowies "Star", från Ziggy Stardust. Vill bara poängtera att jag inte är ett ziggy-freak, jag tycker mycket om hans andra album och perioder också, det råkade bara bli från just det albumet :)

,.

Av Johanna - 22 februari 2007 11:30

men gud, det är snart mars! fattar ingenting, vart tog januari och februari vägen..? hoppas allting fortsätter gå så här fort, i alla fall tills i höst.. eller sommar. riktig vår vore inte helt fel heller, men det är kanske inte årstiderna jag är ute efter. Bara lite säkerhet i vad som kommer att hända i år... men det kommer det med, det tar bara lite tid..

Ovido - Quiz & Flashcards