Alla inlägg den 13 februari 2007

--

Av Johanna - 13 februari 2007 13:31

tror ni det blev bättre eller sämre med halsen? sämre var ordet! :/ fast det är faktiskt inte så farligt just nu, tog en liten ibumetin imorse, och sedan lite halstabletter på det så är det helt OK... dessutom har jag ett nytt fantastiskt te! whiskey och kakao :) Jag som inte ens dricker alkohol.. men det är faktiskt jättetrevligt, en ny favorit..vet inte vilket märke det är, men det är löste och finns på citygross..och! kom iväg till AF nu i förmiddags..och det gick, hör och häpna, riktigt bra..saker börjar röra på sig, känns hur skönt som helst.. På fredag är det en rekryteringsmässa på AF, så då ska jag dit och träffa massor med personalanställare och sådär.. Ska fila på en kort men effektiv intresseanmälan som man kan sticka i handen på dem.. Men det var egentligen inte det, jag och min handledare (som jag återigen måste säga är kanon) pratade om praktik. Nu har de ju fått mycket mindre pengar till sådant, men hon tyckte att jag kvalificerade mig, så på tisdag nästa vecka har jag ett möte med en representant från kommunen, och så ska vi prata om praktikplats.. det är jättespännande, och sedan trodde hon att jag hade rätt bra chanser att få praktisera nu ett tag, på grund av att jag har ett tydligt mål.. (ska söka in till Komvux i höst och läsa till undersköterska, tänkte jag)får jag praktikplatsen ska jag banne mig fira med att köpa mig ett par jeans och kanske festa till det med ett par skivor också :) håll tummarna nu ;)

Ovido - Quiz & Flashcards