Alla inlägg den 3 april 2007

Av Johanna - 3 april 2007 15:54

och hur tror vi det gick med mötet på Arbete och Utveckling? mja...inte så bra. Fast det var ju väntat. Och det är ju inte min handläggares fel heller...Han försöker verkligen fixa en praktikplats till mig, men det är riktigt svårt alltså. De flesta arbetsplatserna prioriterar ungdomar som redan går en utbildning... och det förstår man ju, men lite bitter får man väl bli..I övrigt lite trist dag... Lite halvsur på mina vänner som inte hör av sig. Fattar ju så klart att ibland blir det mycket och man hinner inte med, och glömmer bort men... alltid? När man väl ses eller hörs är det ju toppen och det är jätteskönt att ha de relationerna, MEN. När man alltid får vänta ett antal dagar/veckor på svar på ett mejl, sms eller brev... När det alltid är JAG som måste ta initiativ till någon slags kontakt.. Kanske bara är jag som är gnällig, men jag är faktiskt en bra vän... så varför är det aldrig någon som hör av sig spontant till mig "bara för att"? Som svarar inom "rimlig" tid när man hör av sig? Skickar brev eller kort? Nej, som sagt jag kanske bara är lite kinkig, men ibland blir jag bara så trött på det..

Ovido - Quiz & Flashcards