Alla inlägg den 17 april 2007

Av Johanna - 17 april 2007 10:08

Ibland är allting bara frustrerande! Det här med livet och så. Den 13 juni förra året tog jag studenten, 2 veckor senare anmälde jag mig hos AF. Då hade jag absolut ingen som helst aning om vad jag ville göra eller bli. Sommaren, hösten och vintern rann iväg utan att jag gjorde någonting alls, i princip. Och nu i vår när jag faktiskt har kommit på vad jag vill göra, så känns det som det är en evighet tills jag är där..

    Har sökt in och ska förhoppningsvis börja plugga i höst. Med det kommer även eget boende. Jepp, jag ska vid 20 års ålder flytta hemifrån.. spännande va? ha..ibland när jag säger det där känns det som jag ligger efter i utvecklingen på något sätt, men samtidigt.. Hur skulle jag kunna ha flyttat tidigare? Inget jobb, ingen a-kassa.

Sommarjobb har jag relativt säkert, på ett sågverk.. (inga skratt i leden!) Så nu är det bara att vänta, och vänta och vänta...

På att livet ska börja.

Ovido - Quiz & Flashcards