Alla inlägg den 3 mars 2007

-

Av Johanna - 3 mars 2007 13:59

nejdå, klart du inte ska ringa fast du lovat... känns som jag har spenderat hela veckan med att vänta på att kommungubben ska ringa. för det är klart att han inte ringde igår heller, det kan man ju inte begära..är på rätt dåligt humör faktiskt... fick inte sommarjobbet inom landstinget heller pga att jag inte är utbildad undersköterska. Okej, det kan jag ju förstå, men då ska de fan ta mig INTE anställa andra sommarvikarier som inte heller har någon som helst utbildning... eller? det är faktiskt inte rättvist. Så vad gör jag nu då? Man blir så trött ibland, alla bara säger nej och ingenting går som det ska.. är det inte på tiden att någonting går bra? att man får en chans? kanske ni tycker att jag är jäkligt gnällig, men..ja, då får ni väl göra det då...

Ovido - Quiz & Flashcards