Alla inlägg den 27 mars 2007

Av Johanna - 27 mars 2007 10:39

Rabarberknoppar har alltid varit ett av de tydligaste vårtecknen här hemma.. Och nu har de börjat visa sig. fast jag får väl erkänna att den här bilden är från förra året, men rabarber som rabarber.. I övrigt väntar jag fortfarande på besked från olika människor.. Sitter här och kan inte göra så mycket förrän de bestämmer sig. (ja faktiskt)Det är väl ingen fara i sig, men det är så att jag kan inte få ekonomiskt bistånd från soc förrän jag har beskedet svart på vitt: Det innebär att jag inte har haft några tillgångar öht på en månad, and counting. Inte jättekul. Om jag får praktiken tjänar man ju lite grann på det, och jag är ju inte arbetsskygg, men i nuläget har jag inte ens råd med ett busskort så att jag kan ta mig till en arbetsplats.. Det blir ju en månads förskjutning.. Men det ordnar sig det med.

Ovido - Quiz & Flashcards