Alla inlägg den 22 mars 2007

Av Johanna - 22 mars 2007 13:34

idag blev jag väckt tidigt.. eller ja, det beror ju på hur man ser det, men för min del var det tidigt! Halv 9 imorse ringde min kontakt inne på Arbete och Utveckling och skulle meddela läget.. jag, som sov sött, fattade ingenting när det ringde och svarade i någon slags reflex.. I alla fall, han hade inte hört någonting från kvinnan på boendet jag var på förra veckan, och när han försökte få tag i henne så satt hon i möte hela tiden.. Så jag vet inte, men det ser ju lite mörkt ut med praktik just på det stället.. faktiskt! Annars...jaaa.. just det, i tisdags skickade jag iväg min ansökan till att börja plugga i höst, så.. Bara att vänta och se nu, och svar får man ju inte förrän i mitten av juni. suck och pust. Det är verkligen en enormt lång tid dit!! Vill bara att det ska vara augusti så jag får börja plugga, och flytta!

Ovido - Quiz & Flashcards