Alla inlägg den 7 mars 2007

*

Av Johanna - 7 mars 2007 15:26

jaha, och hur gick det idag? rättså bra, skulle jag nog säga! Träffade ju min handledare igen för att hitta en ny väg till praktik. Han hade ringt runt lite grann för att se, men det hade tydligen varit svårt att få till en praktikplats, och det kan man ju förså.. Nåväl, nu har han ordnat så att jag på tisdag nästa vecka ska få träffa en föreståndare för ett äldreboende och se om vi kan ordna någonting.. Fast hon sa, när han pratade med henne, att hon inte kunde lova någonting för att de har redan ett stort tryck från olika vårdutbildningar.. Men jag får i alla fall en chans att prata med henne, det måste väl innebära att man har en större chans? jooo... Så vi får helt enkelt se hur det går! nu ska jag gå och göra ett grattiskort till en kusin som fyller år snart..

Ovido - Quiz & Flashcards