Alla inlägg den 6 augusti 2006

Av Johanna - 6 augusti 2006 18:22

sådär någonting, nu tror jag att utseendet på bloggen är rättså färdigställt.. värst vad tjejig den blev, förresten! alldeles rosa...I övrigt har jag fotat alla hoyor idag, mot neutral bakgrund, med extra belysning och grejor.. väldigt seriöst, faktiskt :-) fotade även en del av mina "konstverk", tänkte visa en del av dem här så småningom.. Även påbörjat en ny målning, den kan kanske bli bra, men just nu vet jag inte riktigt vart jag vill med den.. känns bra att ha kommit igång med måleriet igen, i vilket fall.. ska ta ut hunden på en promenad om en halvtimme eller sådär, helst innan hon blir alltför rastlös.. när hon tycker att vi ska gå ut, lägger hon sig nedanför eller bakom mig och gråter...som det kan bli.

Av Johanna - 6 augusti 2006 17:13

här kommer mitt första inlägg.. inte helt säker på vart den här bloggen är på väg, men det märker man väl efterhand :-) skulle egentligen bara skriva ett par rader för att inviga intebarahoyor... fyllt i profilen, så ska inte hålla på och skriva en massa om min person här.. har lagt till ett par riktigt bra länkar, som ni gärna får utforska :-) kommer lägga till fler efterhand, vill bara ha godkännande från en del först...blir bäst så.. okej, det var det.. får se om det blir något av det här bloggandet ;-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards