Alla inlägg den 30 augusti 2006

Av Johanna - 30 augusti 2006 14:05

imorse åkte alltså föräldrarna ned till Skåne, vet inte hur länge de stannar, men jag hoppas ett par dagar i alla falll. men det gör de nog.. så det är bara jag och Thea. ja, och kp, men eftersom han jobbar natt så ser man bara honom ett par timmar om dagen.. en granne kom förbi med en påse champinjoner, bara sådär..han är himla snäll han.. inte så mycket för människorna som bor här i byn i allmänhet, men han har alltid varit snäll mot mig och skämtat och så.. i alla fall..så jag tänkte att jag ska försöka fylla kyckling med den svampen och lite kantareller? passar de ihop...hrmm..det märker vi :-) och vitlök!! mycket vitlök!! mamma tål inte vitlök, så när hon är hemma använder vi inte det i matlagningen, men nu är det ju ingen fara :-) mumma...nu ska jag dra ut hunden i regnet, hon har fortfarande inte gjort ifrån sig idag...sedan ska jag se om det inte finns någon rolig film att se på, och mysa... i övrigt har jag lite ont i vänster öra...begynnande öroninflammation? usch... får se om det går över snart, annars får jag göra en offensiv.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards