Alla inlägg den 11 augusti 2006

Av Johanna - 11 augusti 2006 14:10

är nyss hemkommen från staden, var inne och handlade mat och grejor till mammas födelsedag på måndag.. konstig detalj: citygross har slutat sälja valnötter. över huvudtaget! varför..? nåväl, det får gå utan dem.. inte mycket folk där, så det gick smidigt. är inte så mycket för det där med att storhandla annars. men vem är det? ah, och sen stod ju fiskbilen där... tror ni inte att p. dras dit som en mal till en lampa? jojo.. 7 hekto strömming! fasen vad äckligt..tur att man inte har något luktsinne, så slipper man i alla fall att känna doften.. hittade även krukor till de senaste hoyorna :-) tror nog de kommer trivas fint i sina stengodskrukor, det skulle jag gjort om jag var hoya.. keramik hörni, det är livet.. nu ska de bara rota sig först, sen kan de flytta in i dem.. fast, om jag ska vara helt ärlig, har jag tjuvtittat lite.. men bara lite :-) Caudata var. Sumatra har börjat rota sig så smått.. duktig hoya. i övrigt är jag mer positiv idag. av någon anledning! skit samma, det kan jag väl få vara..:-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards