Alla inlägg den 13 augusti 2006

...

Av Johanna - 13 augusti 2006 17:06

aha...och genom ett trollslag så blev det annorlunda! nu sitter de och kollar lägenheter och begangnade möbler på nätet, skall alldeles snart iväg och kolla..om jag fattat rätt.. det tror jag är oerhört bra! minst sagt gynsamt för familjefriden, om inte annat... håll fingrarna att de får lägenheten..i övrigt..jävla kalkon, vad vet jag om hur man tillagar en sådan? trodde jag skulle ha gott om tid på mig: men icke..vi måste äta runt 15.45, för att passa ett tåg.. jösses, jag får ju börja med den oerhört tidigt.. får väl se hur det blir. har planerat dukningen också, vikt servetter enligt instruktioner på paketet. alla paketer är inslagna, ballongerna skall blåsas upp senare ikväll... tja, då är det väl bara att vänta.

Av Johanna - 13 augusti 2006 13:32

..på riktigt.. det är fruktansvärt frustrerande.. blä för andra människor, det säger jag bara. bara man ser dem känner man för att köra en jävla sked genom deras äckliga ögon.. okej, smula aggresivt, men skit samma..det är ju inte precis som att man faktiskt gör det.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards