Alla inlägg den 22 augusti 2006

Av Johanna - 22 augusti 2006 11:12

edit: bättre bild

Av Johanna - 22 augusti 2006 10:55

...mja, det var det väl inte..alla har väl sådana perioder dock, när man inte är "på topp" så att säga. inte så konstigt egentligen. jag menar, har inget mål med, ja, "livet" om man säger.. även om jag hade det, säg plugga vidare, så vore det antagligen inte möjligt på grund av..saker. nu vill jag ju i och för sig inte plugga, men som exempel. ah, inte vet jag, skit samma..satt och lyssnade på nick cave tills jag var sovfärdig, blev inte så fasligt sent i alla fall... har förresten tagit bilder på de färdiga pulsvärmarna, de kommer... måste bara hämta kameran från ovanvåningen, och det vet väl alla hur jobbigt det kan vara..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards