Alla inlägg den 8 augusti 2006

Av Johanna - 8 augusti 2006 14:09

har nu provat det nya pajreceptet, dock inte hunnit smarra den ännu.. men den ser god ut :-) får återkomma med bild och recension...eh, och recept! för den delen..

Av Johanna - 8 augusti 2006 12:20

idag kom så slutligen mitt cd-paket..:-) båda två Andrew Bird, The mysterious production of eggs och även en Bowl of fire..Bowl of fire har jag hört det mesta av redan, men mysterious production of eggs hade jag inte hört mycket av.. inte lyssnat igenom hela ännu, men den är bara bra...I övrigt sov jag underligt i natt också. eller rättare sagt, vaknade tidigt och sov från och till tills det var dags att gå upp... jag menar, varför...varförskulle jag av alla människor vakna tidigt? halv 8..? det är helt orimligt. och förbryllande. gick slutligen upp vid 10, lagom mosig.. hoya: gud vad knopparna i Multiflora variegata har börjat växa snabbt! bara de senaste 2 eller 3 dagarna har de satt raketfart, det är jättekul :-) hoppas, hoppas att de klarar sig hela vägen..men det tror jag nog. får vara lite noga med vattningen.. nu ska jag ladda upp lite bilder och slänga in på hoyaforumet, sedan ska jag testa ett nytt vinbärsrecept, en slags paj... spännande värre!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards