Alla inlägg den 21 augusti 2006

..

Av Johanna - 21 augusti 2006 16:41

sådär, nu är jag ungefär halvvägs genom pulsvärmare nummer 2. :). så ikväll kan jag känna mig varm och trygg om båda handlederna.. kanon.. i hoyaväg kan jag meddela att alla de som kom i sista leveransen för säsongen har börjat rota sig nu... till och med Lasianthan!! :-D det trodde jag fan inte.. men jo,jo. det är väl nybörjartur, eller? strunt samma, spelar ju ingen roll så länge den är rotad. Även de andra, pubicalyxen, vitellina, hypolasia och maccen är halvrotad..ska låta dem stanna kvar i vitmossan ett par veckor till dock, onödigt att chansa..hoppas kunna visa bild på färdiga pulsvärmare här ikväll :)

Av Johanna - 21 augusti 2006 13:16

och så här ser den ut... tycker faktiskt den blev rätt bra, speciellt med tanke på att jag aldrig har stickat några pulsvärmare förut :-) har bara gjort den ena, ska alldeles strax börja på den andra, med lite tur är den klar ikväll :-) fattar inte riktigt varför jag inte gjort såna här förut, det är ju jätteskönt! nu ska jag bara klura reda på varför pärlorna hamnade på insidan, och fästa trådar...sen kör vi ;-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards